Hubnutí

Trénujte své tělo i svou mysl

 

 

Všichni víme, že dostat se do formy vyžaduje důsledné odhodlání k tělesnému tréninku, ale je důležité zajistit, abyste ve svém snažení udržovali holistický přístup – což znamená, že musíte věnovat čas soustředění se také na mentální stránku věci.

Sportovci často říkají, že mentální trénink je stejně důležitý jako tělesná cvičení, která každý den provádějí. Přinášíme vám klíčové fyzické i duševní prvky, které vám mohou pomoci vyrovnat se s vlastní přípravou a nastavení cílů.

Pilíře úspěšného tréninku

Naše fitness filozofie je založena na následujících pěti principech: rovnováze, přizpůsobení, bezpečnosti, načasování výživy a životním stylu. Aby byl přístup celistvější, je potřeba přidat ještě další dva: soustředění a závazek.

Rovnováha – udržujte vyvážený přístup k cvičení, který zahrnuje pět klíčových složek dobrého zdravotního stavu: stavba těla, kardiorespirační vytrvalost, svalová síla, svalová vytrvalost a flexibilita. Ujistěte se, že vaše cvičení zahrnuje cviky, které rozvíjí tyto klíčové prvky fyzického výkonu.

Bezpečnost – pro prevenci úrazů a dosažení optimálních adaptací na cvičení je nezbytný správný průběh a opakování cvičení. Pokud chcete, aby se vaše tělo změnilo, musíte se o něj postarat. Můžete jít na hranu, ale nikdy neohrožujte správnou formu cvičení.

Personalizace – váš fitness plán by měl být založen na vaší individuální historii cvičení, aktuální úrovni fitness a požadovaných cílech. Začněte na úrovni, která je pro vás ideální.

Nutriční načasování – porozumění správné výživě před, během a po cvičení je nezbytné k dosažení vašich cílů v oblasti kondice. Věnujte pozornost tomu, co jíte v jednotlivých fázích tréninku a ujistěte se, že dodáváte svému tělu správné živiny ve správné době.

Životní styl – cvičení je důležitou součástí celkového zdravého životního stylu, který zahrnuje správný spánek, hygienu, výživu, sociální podporu a osobní vazby. Všechny tyto faktory životního stylu ovlivňují vaši schopnost dosáhnout výsledků a jejich udržení.

Soustředění – věnujte čas mentální přípravě na trénink. To zahrnuje naplánování cvičení a plánování výživy před tréninkem, abyste tréninku mohli věnovat veškerou svou energii. Když se můžete na svůj trénink opravdu soustředit, použijete lepší formu, která může mít pozitivní vliv na úroveň intenzity tréninku.

Závazek – je důležité se zavázat, že budete dodržovat své plány tréninku a výživy. Zkuste si každý týden a dokonce denně napsat pozitivní poznámku, abyste si udrželi motivaci. Když dosáhnete svých cílů, nezapomeňte si stanovit nové.

Chcete-li trénovat co nejlépe, musíte najít přístup, který vám pomůže budovat duševní i fyzickou sílu. Pomocí těchto pilířů se můžete svůj plán sestavit sami a ujistit se, že se připravujete na úspěch. Udělejte si čas na rozvoj a zvýšení svého osobního soustředění, abyste mohli ze svého fitness tréninku vytěžit maximum.

Recommended

Leave a Comment