Životní styl

Jak dokáže vůně ovlivnit váš spánek?

 Objevte sílu aromaterapie a podlehněte jejím účinkům. Lidské smysly jsou nejsilnější a nevlivnější, speciálně čich dokáže podvědomě dokonale ošálit a ovlivnit naši mysl. Které vůně si můžete přizvat večer do postele? Čtěte dál! 

Způsoby aromaterapie

1) Aromalampa

Nejznámější a nejpoužívanější způsob aromaterapie. Aroma lampičky jsou lehce k dostání a pro každého cenově dostupné.

Zároveň jsou ještě stále velmi oblíbeným dárkovým předmětem. Dostali jste takový dáreček i vy? Výborně, k aktivaci vám postačí čajová svíčka, pár kapek olejíčku a zapalovač či sirky. Takže s vůní do toho!

2) Miska s horkou vodou

Nejlevnější a nejjednodušší varianta. Do mísy s horkou vodou přidejte pár kapek oleje a nechejte pozvolna provonět celou místnost.

3) Inhalace

Potřebujete se na malou chvíli rozptýlit mimo svůj domov? Potřebujete rozproudit krev v žilách v práci nebo se uklidnit během čekání v dlouhé koloně? Pomoci vám může kousek bavlněné látky s nasáknutou vůní oleje, kterou můžete nosit při sobě. Inhalujte max. 1 minutu.

Vůně pro spánek

Levandule

Tato rostlina je skvělá během odpočinku i spánku. Dokáže zpomalit tepovou frekvenci a používá se k potlačení deprese, úzkosti, nespavosti a migrény. Vyzkoušejte a usínejte s příjemnou vůní levandule!

 Jasmín

Uklidňující a příjemná vůně této rostliny uvolní a uklidní vaši mysl. Dokáže efektivně odbourávat stres a úzkost. Pro svou exotickou a omamnou vůní je jednou z nejoblíbenějších přísad parfémů.

Heřmánek

Heřmánek je již od pradávna známý pro své dokonale uklidňující a relaxační účinky. Nejlépe ho využijete, jestli bojujete s nespavostí. Uvolněte se a prožijte krásný večer v ložnici i vy!

 

Vždy postupujte podle pokynů na etiketě vybraného aromatického oleje a v případě užívání léků konzultujte se svým lékařem!

Přejeme mnoho báječných aroma chvilek. 🙂

 

Recommended

Leave a Comment